2019. augusztus 18., vasárnap

Mintha nem lennék

Mintha nem lennék
valaki más van a helyemben, helyettem,
elmosogat, kitakarítja a konyhát,
boltba megy, meglocsolja a virágokat,
csodálkozom már vissza is érkezett
és a virágok is rendben, ó Istenem 

mintha nem lennék
reggel a tükörből valaki más néz vissza rám,
fürkészve nézem ki ez ez a valaki más,
helyettem mosolyog, átmegy a piroson,
kicsit szomorú, ha nyílnak a kertben a liliomok 
hasonlít, mégsem én vagyok

mintha nem lennék
folyton a holdat bámulom, varázslat ez jól tudom,
csillagokat számolok, más nem érdekel,
széllel szembe táncolok, ha nem sikerül úgy is jó,
nem baj, ha nem vagyok, mert Isten tegnap belájkolt
azt mondta jó így is, mert, így is szeret

mintha nem lennék
mintha megálltam volna valahol,
ott, ahol éphogy látszódnak a kapuk,
hiába toporgok, állandóan önmagamba botlok,
mintha nem lennék, valaki más él a helyemben,
mert valamelyik előtt felejtettem magam valahogy,
de hol, hol lehet a valahol. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése